دوشنبه ۱ مرداد ۱۴۰۳ |۱۵ محرم ۱۴۴۶ | Jul 22, 2024
عبادی زاده

حوزه / حجت‌الاسلام والمسلمین عبادی‌زاده، گفت: انقلاب امام حسین(ع) در بُعد پیامدی، انسان‌سازی کرده، یعنی انسان‌های زیادی را رشد داده و به سمت تکامل سوق داده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از هرمزگان، حجت‌الاسلام والمسلمین محمد عبادی‌زاده امشب در مراسم عزاداری دانشجویان و اساتید دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرعباس که در حسینیه این دانشگاه برگزار شد، اظهار داشت: در رابطه با قیام عاشورا دو مفهوم، پیام و پیامد مطرح است که باید به آن‌ها توجه کرد.

وی، با ذکر این نکته که در رابطه با پیام انقلاب امام حسین(ع) به مقدار کافی صحبت شده است، عنوان کرد: پیام قیام عاشورا همان درس‌های مکتب امام حسین(ع) است، اما پیامد، چیزی است که مترتب بر قیام عاشورا است.

نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان، با بیان این نکته که در حوزه عملی و کاربردی شاهد پیامدهای قیام امام حسین(ع) هستیم، بیان کرد: بررسی کنید که از ۱۴۰۰ سال پیش که انقلاب امام حسین(ع) رخ داد تا کنون چه اتفاقاتی در جوامع بشری در اثر قیام عاشورا رخ داده است که از این اتفاقات تحت عنوان پیامدهای قیام امام حسین(ع) یاد می‌کنیم.

حجت‌الاسلام والمسلمین عبادی‌زاده، با اشاره به اینکه تعداد زیادی انسان در زیر بیرق و مکتب امام حسین(ع) رشد و تربیت شده‌اند، خاطرنشان کرد: انقلاب امام حسین(ع) در بُعد پیامدی، انسان‌سازی کرده، یعنی انسان‌های زیادی را رشد داده و به سمت تکامل سوق داده است.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha